"Bapelsin då, gubbjävel!"

Idag har jag sorterat en massa kläder. Hur jäkla mycket har jag inte egentligen?! Har fixat i ordning min byrå och skulle egentligen ha fixat garderoben också, men det orkar jag ta mig tusan inte. Får bli en annan dag. Jag börjar sakta men säkert få ordning på mitt hem i alla fall och jag har en massa planer på saker som ska införskaffas och göras om i framtiden. Tavlor, bokhyllor, hyllor, lampor, mm. Skulle gärna vilja byta golv i hall, vardagsrum och på balkongen och köpa ett nytt handfat till badrummet också, men det får jag avvakta med ett tag. Måste få en stabil ekonomi först. Hur som helst, jag mår bra och jag har äntligen fått tillbaka livsgnistan :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0