Blod, pannkakor & tårar

PMS, folk som kastar skit på en utan att berätta vad man gjort för fel, PMS, folk som slutar höra av sig och inte har tid, ensamhet, PMS, regn och rusk, pengabrist, PMS...
Livet är fan i mig inget att ha emellanåt!

Har nu gjort det bästa utav situationen i alla fall:

- Laddat upp med en massa film
- Laddat upp med en massa böcker
- Laddat upp med en massa korsordstidningar
- Gjort pannkakstårta med blåbärssylt och vaniljglass
- Hittat en 5-kronors chokladkaka med hasselnötter
- Bäddat ner mig i soffan med täcke, kuddar och katter

 

Hej då världen, denna helg ska jag spendera i min ensamhet.

 

/Bitterfittan som tydligen är egocentrisk


Kommentarer
Postat av: Petra

Bitterfittorna anfaller! ATTACK! Pew pew! Oh nooooooo she diiiiieeed! död



tack för sällskapet idag <3

2010-09-10 @ 22:27:32
URL: http://inpain.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0