Confused



Vaknade och gick upp vid 10 idag. Hoppade in i duschen och när jag kom ut hade jag två missade samtal och ett sms. Smset var från telesvar så ringde upp och hörde detta: "Hej Malin! Gösta Söder från AF här. Jag har goda nyheter om jobb, så ring upp mig så fort du hör detta." Jag ringde upp på en gång, men fick inget svar. Testade sen igen och:


- Hej, det är Malin, du har ringt mig.

- Ja, hej Malin! Jo, det är nämligen så att IAC vill att du börjar jobba så snart som möjligt.

- Men, öh... jag fick ett nej från läkaren ju?

- Jaså? Fick du det? Men nej vad tråkigt, men du, det här måste jag kolla upp!


Euhm, okeeej? Saken är ju den att plasten som finns på IAC som jag tydligen inte får vara i närheten av finns inte på en utav deras banor, men läkaren sa att hon inte trodde att de skulle vilja nyanställa folk till den, att de hellre skulle vilja ha någon som kan jobba överallt i fabriken. Vill de ha mig till den ändå eller har AF bara blandat ihop allting och är lite virriga?

Hur det än ligger till så är det väldigt förvirrande.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0