Godnatt och valprat

Ska nog lägga mig redan. Är som en zombie idag, ännu mer ont i kroppen och fryser som en gnu gör jag. Behöver nog få mig lite mer sömn i natt också, 3-5 timmars sömn funkar inte i längden.
Kommer antagligen sova bort hela söndagen, min lediga dag, haha. Måste dock försöka städa, tvätta, diska och laga mat då också! Hur ska jag orka det? :S Aja, det fixar sig säkert! Även om jag inte får mycket ledigt nu så slipper jag ändå den där jäkla helgångesten jag brukade ha. Nu är det måndagsångest för hela slanten istället ;)
Sedan, om jag får jobba övertiden på lördag, så kommer det betyda ca 1200:- extra i plånboken sen. Inte helt fel! CASH IS KING!

Kommer inte bry mig om att kolla hur det går i valet på söndag heller. Kommer bara ha ont i magen och vara orolig i sånt fall.
Ignorerar Facebook också, då jag (dessvärre) har vänner som är vänster, i dessa tider. Alla får tycka som de vill, men många av dem ska jämt tvinga på folk deras åsikter. De påminner starkt om Jehovas vittnen. Gillar inte extremister överhuvudtaget, lagom är bäst, men extremvänster/kommunister är fan i mig värst utav alla!
Jag hoppas i alla fall på en fortsatt blå regering och att ett visst parti tar sig in i riksdagen. Blir det en röd regering funderar jag nästan på att lämna landet. En stadsminister som hatar allt som är genuint svenskt och har ljuset tänt fast ingen är hemma, det borde ingen vilja ha. Inte ens sossarna själva!

Sen, innan jag säger godnatt, måste jag bara säga att jag hoppas att någon tycker att jag är rasistisk nu när jag skrev elakheter om Jehovas vittnen. Fast, det kanske bara funkar när det gäller muslimer?
Har dock aldrig förstått det där med att det är rasistiskt att säga något ont om en religion. Jag gillar ingen religion, är jag kanske nazist då? ;)

Nu vill jag inte se en massa elaka kommentarer här imorgon! Ha lite humor va :D

Godnatt Benjamin!

Kommentarer
Postat av: Bombshell in a Nutshell

svar: Jag vet att hon är modell för pinupclothing också, ena bilden var där ifrån, men nejnej, vadå har hon klippt av sitt fina hår?! :( Har sett henne utan lugg ngr ggr också.. Hon har ett lite för högt hårfäste för det tycker jag :O Men annars (y) ska kolla om det står något om henne!

2010-09-17 @ 16:59:58
URL: http://bbombshell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0