Into the sea of dark desires you're never alone but silent

Jag har varit som en zombie nästan hela dagen. Har varit megatrött och värst blev det efter att jag hämtat min systerson och vi hade ätit, då höll jag på att somna ståendes.
Jobbigt nog har flera personer försökt prata om seriösare grejer idag, men jag hängde ju inte med för fem öre. Minns knappt ens vad vi sa :S När jag är trött är jag nästintill apatisk, ja, som en zombie! Dock kan jag väl inte påstå att jag är så värst sugen på att äta hjärna. Skulle ju ha testat min glass och saltlakritsgrejset idag, men har varken varit sugen eller orkat, så jag tar det imorgon istället. Då blir det fredagsmys i min ensamhet! Pannkakor med blåbärssylt till middag, pyssel, film och glass. Nom nom nom ^^


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0