Nyanställd

Jaha, så fort kan det tydligen gå! Skickade in en ansökan till Lernia idag och de ringde upp mig nästan direkt och frågade om jag kunde börja jobba redan imorgon. Saga var på besök hos mig, så tack vare det skjutsade hon mig till Arendal där jag skrev på papper och fick kläder så jag är redo att börja imorgon.
Tillbaka till Volvo alltså, fast denna gång som bemanning. Det är blandade känslor kan jag lova! Glädje, över att jag har fått jobb, nervositet, inför jobbet och folket, och så ångest, för att det ska bli lika kasst som det var på Volvo mot slutet. Men, ny bana, nytt folk, så det kan ju bli kanon :D

Jag har fått jobb!!! Fram till den 5:e november bara, men sköter jag mig och om jag behövs så kommer det antagligen bli längre. Hur som helst, J O B B ! :D

Kommentarer
Postat av: -DES-

GRATTIS!!!



när du går upp tidiga kalla regniga blåsiga mornar, tänk då på oss stackars satar som inte har något jobb, utan måste ligga kvar där i sängen ...länge!

2010-09-14 @ 21:36:23
URL: http://dodstrakigt.blogspot.com
Postat av: Sandra

Men grattis, det är ju jättebra :)

2010-09-15 @ 13:35:58
URL: http://horrorhottie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0