La la la

Somnade i soffan igår för ovanlighetens skull. Farligt att sätta sig ner på kvällarna, man somnar ju på tre röda :P Dock var det lite datorns fel. Internet strulade igen, så kollade på tv istället. Farligt! Sitter på bussen till jobbet nu iaf, sista dagen innan helgen. Fan vad skönt det ska bli! :D Synd bara att jag inte får lön idag, men den som väntar på något gott väntar alltid för länge! Fick igår veta att jag kommer få ut 3k mer i lön än vad jag räknat med. Sweet! Utgång med jobbet den 9:e också. Bowling blir det och jag ska med. Inte dricka, det har jag inte råd med, men det kan bli skoj ändå. Roligt gäng det där och Micke har ju redan kommit på en plan för hur vi ska vinna, haha. Oh well, skriver mer ikväll ifall datorn är snäll :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0