Tjockisplaner

Kom nyss hem från jobbet och jag är heeelt slut! Fick dock gå hem ett pass tidigare då TB havererat och det blev karossbrist. Fick skjuts hem också av en snäll kvällare :) Synd på pengarna, men fan vad bra för kroppen! Har verkligen varit mer död än levande idag. Seg och klantig, inget skoj att försöka lära sig alla balanser då :/ Men, men, nya friska tag på måndag!

Funderar på att gå (kanske ta bussen) till Willys och handla "helgmys", eller tjockismat som det också heter ;) Klyftpotatis med chilibearnaisesås och lite cola till det, är jag inte värd det?
Vet dock inte om det blir att äta det ikväll eller imorgon, risken är ju stor att jag somnar här i soffan. Oh well, måste väl göra mig i ordning strax, annars kommer jag aldrig iväg. Det blir nog att kolla när bussarna går ändå, haha.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0