The spirit of a warrior, the champion's heart

Jag vet att jag är tjatig nu, men åååh vad jag vill börja jobba! Inte bara för pengarnas skull, men för att få rutiner, röra mer på mig och för att få tillbaka lusten att träna. Man kan nog tänka att när man är arbetslös är det lättare att träna än när man jobbar, men inte för mig. Jag tycker bäst om att träna innan eller efter jobbet. Man är redan inne i stan då (eller ska dit) och man är redan "igång". När man är arbetslös blir det nästan ett helt projekt att ta sig dit, lustigt nog.

Har haft en hel del drömmar att om jag har tränat det senaste, mest Body Combat och boxning. Har vaknat och känt mig så laddad, så jag har nog verkligen saknat min träning mer än vad jag tidigare trott. Till och med Body Jam saknar jag!
Funderar på att, om saker går som det ska, byta tillbaka till Sportlife. Det var där jag trivdes bäst och verkligen gillade träningen. World Class som jag är på nu är sådär. De har pool, men deras pass är fruktansvärt trista och ska det vara så kan jag lika gärna köpa simkort hos Kristinedal.



Kommentarer
Postat av: Sandra

Sweet ;D Jasså där ser man, hm vi får hoppas på det bästa då :)

2010-09-07 @ 17:21:45
URL: http://horrorhottie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0