To cut or not to cut?



Jag har sådan beslutsångest om vad jag ska göra med mitt hår! Klippa lugg eller spara ut? Färga? Rött, brunt, svart, grönt, blont? HJÄLP MIG!

Slängde ihop lite bilder på olika "frisyrer" jag haft genom åren. Det har inte hänt så mycket, mer än att färgen har ändrats, men ändå. Jag vet inte alls vad jag vill ha :(

Det börjar bli höst och då vill jag gärna ha lugg. Dock är det jobbigt som tusan att hålla efter och klippa den typ varje/varannan vecka. Sen vet jag inte vilken färg jag vill ha. Älskar det röda och trivs massor i det, men den snyggaste röda färgen får man av toning och toning suger! Det håller inte särskilt länge och det "blöder" ofta.

What to do?


Kommentarer
Postat av: Sandra

RÖTT hår med lugg :D

2010-09-07 @ 09:57:41
URL: http://horrorhottie.blogg.se/
Postat av: Sandra

Jasså där ser man :D Jag var så jävla väck i Gbg så även om jag såg dig så minns jag nog inte det. Haha! :) Asså, så du känner han som arrangerar tattoobåten?

2010-09-07 @ 12:54:11
URL: http://horrorhottie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0