Vissa dagar...



Vissa dagar hatar man verkligen att logga in på Facebook. Alltså, missförstå mig inte, jag är hur glad som helst för deras skull (speciellt för dig Marie!), men... jag då?!
Det känns som att jag går runt i cirklar och den personen jag mest utav allt vill träffa beter sig just nu bara konstigt. Han säger att han vill träffas, men han gör ingenting. Är det bara tomma ord, så varför fortsätter man ens då? Vill man inte träffas mer så är det väl lika bra att säga det? Jag är helt förvirrad...

Och tja, läser DU detta, snälla, berätta för mig vad du vill! Vill du träffa mig igen så är det på tiden att du gör något åt saken. Jag gör allt jag kan för att inte låta mitt förflutna påverka mitt tänkande, men när du beter dig så här är det svårt. Tänkte inte ta upp det här på bloggen heller, men måste få ur mig lite någonstans, innan det äter upp mig inifrån.


Kommentarer
Postat av: Petra

dumma folk! (fast ja, vi är faktiskt glada ändå) :P men håller med dig, jädra människor till att hitta kärlek överallt. mina vänner är dessutom alltid med barn nu för tiden. jävla dom. fast det var både en och annan schysst "har ändrat sin relationsstatus från förhållande till singel" där ett tag, lite skadeglädje.

2010-09-01 @ 20:44:28
URL: http://inpain.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0