Wish me luck

Ska strax lägga mig, så jag orkar upp innan 7 imorgon. Kollade förut på Västtrafiks hemsida och adressen jag ska till finns inte med. Har med andra ord inte en aning om hur jag ska ta mig dit imorgon. Får antagligen åka in tidigt till stan och be Västtrafik hjälpa mig.

Fan vad jag hatar sånt här! Är hur orolig som helst för att jag inte ska hitta dit eller komma försent eller något. Kommer ha massa, massa, massa svårt för att somna ju...

Oh well, håll tummar och tår och tassar och klor för mig imorgon! Både för att jag tar mig dit i tid och för att jag får jobbet!

God Ming!

Kommentarer
Postat av: R # B 3 R T (Caydens.blogg.se)

Hejhej! :) Gillar din blogg! Allt fint med dig? :)



Kramar!

2010-09-02 @ 00:22:31
URL: http://caydens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0