Yesterday

Orkade inte riktigt skriva något igår. Eller, visst skrev jag väl, men inte något om hur dagen var :P

Vi började på Järntorget där vi besökte Myrorna och Petra införskaffade lördagens outfit. Fancy freaky tea party är det ju då ^^



Petra hade en massa kuponger, bl.a. "köp en, få en gratis" på Max, så vi skramlade ihop en tjuga var och grisade sedan hamburgare. Helt ok!



Inne i Nordstan, på väg till Systemet (vad hände med det Petla?), gick vi förbi detta. Vi passade då på att förtidsrösta, så nu är det fixat! Hoppas verkligen att regeringen förblir densamma, för: "Den enda bra kommunisten är en död kommunist", right? ;)



Petra blev sugen på naturgodis så vi drog vidare till 4-gott. Jag hittade körsbärskola där som jag fick slinka ner i Petras påse. Massa mums, tack tack! ^^

Åkte sedan till Frölunda för att hämta lite grejer. Kul att man lånat ut saker och att man sedan måste hämta det själv. Mitt ironiska "Jaha, tack då!", gick visst helt över huvudet på personen i fråga... En jäkligt sjuk stämning var det också, den kunde ha blivit värre, men jag orkade fan inte ta upp det jag funderat på.

Sedan bar det av hemåt. Snipp snapp snut, så var sagan slut!


Kommentarer
Postat av: rockabillykitten

hur gick de ? :O

2010-09-03 @ 20:48:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0