Strigoi

 

 

Såg nyss Strigoi. Önskar dock att jag hade sett den en annan dag. Känner att jag var på lite fel humör för den idag. Riktigt rolig var den dock emellanåt, så jag måste se om den någon gång framöver :)

 

På det svenska omslaget står det: "Kapitalism suger... blod".

 

En av de roligaste scenerna är när Vlad frågar sin morfar/farfar ifall han har några cigaretter. Han har en som han har sparat säger han och öppnar en plåtburk. Burken är dock tom...

 

(Nu minns jag inte exakt vad de sa, men på ett ungefär)

 

Gubben: The gypsies stole it!

Vlad: Yeah, they gypsies came in and stole one cigarette!?

Gubben: Yes!

Vlad: Where is the dog?

Gubben: The communist's stole the dog so the gypsies could get in without him barking.

 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0