God Save the Sin

Vissa är ensamma för att de jobbar för mycket och helt enkelt inte hinner med. Andra är ensamma för att de själva väljer att vara det. Vissa har "vänner" som motarbetar dem, vissa har bara otur... Jag däremot, jag tänker inte tillhöra någon utav dessa kategorier. Visst, jag kommer säkerligen inte träffa Honom idag, eller imorgon, eller ens de närmaste åren, men jag vet att jag kommer göra det. En dag när jag allra minst anar det...
Tills den dagen kommer ska jag från och med nu bara lägga tid och energi på en enda person, den som betyder allra mest - jag själv. Jag tänker inte sitta hemma och vänta, jag ska istället se till att ha så roligt jag bara kan, för vem vet, en dag är det kanske försent?

Nu ska jag strax möta upp Maulin på stan. Jag ska boka tatueringstid(er) och sedan ska vi hem och göra oss snygga(re) och dricka drinkar, för ikväll blir det röj med MAD SIN! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0