Världssämst

Jag är nog världssämst på att välja film. Av de tre jag såg igår var det bara en som var ok...

The Reef
En hajskräckis som är baserad på en verklig händelse och där de använt sig utav riktiga vithajar. "Den mest skräckinjagande hajfilmen sedan Hajen" skriver de om den och ja, den var faktiskt lite skrämmande. Satt rätt ofta och halvskällde "Men simma då!!!". Dock saknar den något som "Hajen" har - skrämmande musik! Hade de fått låna musiken från Hajen så hade det varit pricken över i. Fast så får man ju förstås inte göra ;)

Carny
Här har de en bra idé och ett snyggt omslag, något mer snällt har jag inte att säga. En riktig B-film med kassa skådisar och urusla animationer. "Monstret" i filmen är skrattretande och allt är bara en enda stor sörja...
Såg den första halvtimmen, sedan tittade jag bara lite ibland medan jag surfade.
En "rolig" grej var dock att Zombie Boy var med i filmen. Han var, som ni nog kan gissa, ett freak.

Alien vs Zombies: The Dark Lurking

Åååh, besvikelsen skär som knivar i mig. Coola aliens och underbara zombies, det borde ju inte kunna bli annat är suveränt. Det kunde det dock. Jag somnade ca. 15 minuter in i filmen och jag vet inte om det var pga trötthet eller om det bara var ett desperat försök för att slippa se mer utav eländet. Om Carny var B så var denna C, minst...


 

Zombie Boy.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0