Morbid Angel - Illud Divinum Insanus

Jag är nog nästan ensam om detta, men jag gillar faktiskt Morbid Angels senaste platta!

Även om jag först trodde att det var ett skämt, så ska de ha enormt mycket cred för att de faktiskt vågat sig på att göra något nytt. Hur kul är det egentligen att höra samma saker om och om igen?

 

Sen att jag gillar electronic och industrial bör väl kanske tilläggas, och att de har med en remix som Combichrist har gjort (på singeln "Nevermore") - AWESOME! :D

 

Ser verkligen fram emot att se dem live och även om jag gillar det nya (come on and hate me!) så hoppas jag att de spelar en hel del gamla godingar!

 

 

 

 

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0