Fy fan för tisdagar

Tisdagar är verkligen den värsta dagen på veckan! Man är inte längre utvilad efter helgen och det är lååångt kvar till nästa. Tisdagar är döden!

Sitter just nu och fixar ny musik till min mp3-spelare. Vi bråkade med varandra i natt! Fanskapet spelade nästan bara Meshuggah för mig och den där hemska jäkla låten Dancers To A Discordant System. Höll på att få panik varje gång den började spelas. Introt är ta mig fan FÖRJÄVLIGT!
Alltså, missförstå mig rätt! Jag tycker om Meshuggah, men hör jag en enda låt till med den den här veckan så kommer jag nog bli tvångsintagen på Lillhagen.

Nej, bort med dem och in med lite nytt. Tror jag är sugen på lite VNV Nation, Ghoultown och gamla Sirenia ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0