Jag vaknade i morse

...sen var den här dagen förstörd. Allt jag gör nu är sova-äta-jobba på repeat. Känner redan av hur mycket sämre jag mår av att jobb kväll och av att jobba DÄR! Visst, jag har ett jobb och det är bättre att må dåligt och tjäna pengar än att må dåligt och vara fattig, men jag är trött på att må dåligt. Jag visste att jag aldrig skulle hamna på en sådan bra bana som 1:5 igen, men detta är ju löjligt. Och som grädde på moset - chefen pratar inte med mig. Säger inte ens hej. Det är som att man inte ens existerar...


Kommentarer
Postat av: Petra

Sök nytt människa! Vill ju kunna träffa dig någon gång också :(

Går det inte att fixa på Lernia att du får komma till annan avdelning? Vantrivs du så är det ju absolut inte bra tjejen.



sakna

2011-02-02 @ 17:46:43
URL: http://inpain.blogg.se/
Postat av: -DES-

Hemskt om du inte trivs på din arbetsplats. Gå och snacka med facket säg som det är att chefen inte pratar med dig, det är inte en slump att det byts chefer titt som tätt, klaga på den "banan" som du hamnat på nu, säg att du inte mår bra, vad har du att förlora om du ändå inte riktigt trivs?

Jag har själv haft några såna chefer på Saab, dom kunde verkligen få en att må dåligt.

2011-02-02 @ 19:28:55
URL: http://dodstrakigt.blogspot.com
Postat av: Malin

Ja, snacka med facket! Det är det de är till för! De har ju hjälpt mig! Fråga dem om allt! Ingen fråga är för liten! :)

Ge dig inte förrän du har fått byta både skift och bana... åkt till kontoret och snacka allvar med dem...

Jag har några som fick byta från truckförare till montör, fick de byta så får du byta!

Berätta hur du mår!

2011-02-02 @ 21:23:57
URL: http://craazy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0