Satanic Stomp 2011

 

 

Årets band:

 

Guana Batz
Mad Sin
Long Tall Texans
Highliners
Surf Rats
Pharaohs
Guitar Slingers
Minestomper
Batmobile
Demented are Go
Coffin Nails
GoGetters
Astro Zombies
Captain Drugbuster
Out of Luck
Killertrio

 

Vill verkligen se Demented are Go och Batmobile, de andra banden också givetvis ;) Förra årets band lockade dock mer, både Banane Metalik och Nekromantix...

 

Hur som helst, hade helt skrotat alla planer på att åka dit tills Peter igår frågade om jag skulle med. Behöver bara ta mig till Helsingborg så fixar sig allt. Fan, jävla Peter! Nu vill jag dit ju :D

Aja, får jag förlängt kontrakt på jobbet så blir det nog ett ja.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0