Addicted



Idag har jag varit en sväng på stan. Var inne i en utav mina favoritaffärer (vad det gäller inredning) och shit, jag vill ha allt där inne! Fick dock bara med mig en plåtburk och en körsbärsspray därifrån. Man kan ju inte göra slut på alla pengar på en gång ;)
Köpte även ny hårtoning (en mörkare nyans, Apple Green), foundation, primer, sköna sulor till arbetsskorna, plåtburkar från Lagerhaus, billiga hörlurar att ha på jobbet, kakeldekor och ja, det var nog allt :)

Nästa gång jag besöker "min affär" får detta gärna följa med hem:



Plåtburkarna med filmstjärnor skulle göra sig bra i mitt vardagsrum och de söta tjejgrejerna ska givetvis in i köket ;)


Kommentarer
Postat av: -DES-

Nice things, härlig retro känsla.

2011-01-28 @ 23:44:38
URL: http://dodstrakigt.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0