Black Death

Jag har sett en del bra filmer på sistone; The Countess, Rec 2 och nyss Black Death.

The Countess var verkligen ingen rysare/drama, bara drama, men jag gillade den ändå. Den var annorlunda och de sa en hel del tankvärt faktiskt. Den gav denna blodiga legend, Erzsébet (Elizabeth) Báthory, ett humant ansikte ^^

Rec 2 var riktigt nice. Den fick mig att asgarva och även mitt hjärta att bulta lite hårdare där mot slutet. That's the way I like it!

Black Death erbjöd trevliga slaktscener och jag gillade den lilla twisten på slutet. Dock hackade filmen massor (såg den på on demand), så det drog dessvärre ner helhetsintrycket.





Jag har några filmer kvar på "måste se-listan" och högst upp står No Do: The Beckoning och La Horde.  Även serien The Walking Dead måste jag få tag i.
Förhoppningsvis dröjer det inte alltför länge innan jag får se dem ^^


Kommentarer
Postat av: Sandra

Oooh det låter bra :) har addat dig iaf, hoppas du har dator snart igen ^^

2011-01-08 @ 00:21:28
URL: http://horrorhottie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0