What a nice day for a resurrection

bild237 (MMS)

Jäklar vilken bra start på dagen! Först ringer pappa och säger att han ska till Kungälv, så åker med honom dit som sällskap (han bor utanför Åtvidaberg, Småland, så vi träffas inte så ofta). Sen ringer Lernia och säger att de har jobb åt mig. Ska börja nästa måndag, på samma bana, fast på kvällen. Föredrar ju av jobba dag, men det är JOBB och jag tjänar mer på det. Får pappa till att skjutsa mig så jag kan skriva kontrakt och sen bjuder han på thaibuffe. En grymt bra dag! :D


Kommentarer
Postat av: Petra

Gött Malin. Lite turbulent på vägen men det ordnar sig till slut. Nu kan du andas ett tag till.

2011-01-17 @ 16:39:32
URL: http://inpain.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0