Grant me Sleep

Uäh, jobbade ju övertid idag. 8.30-17.24, så fick sova 3 timmar i natt och när jag kom hem åt jag och somnade sedan i soffan efter klockan 20. Vaknade för någon timme sedan och kan fan inte somna om. Mår helt kontigt, yr och lite illamående :S

Ska försöka kolla på film och hoppas att jag somnar till den. Kanske äte lite igen också, jag är ju ändå van att äta rätt sent nu för tiden.

Aja, nu vet ni att jag lever i alla fall. 6-dagarsveckor är jobbiga så det är därför jag inte orkat blogga, men nu är det bara en vecka kvar till semestern och i augusti blir jag Volvoanställd, den ni! ;)

Kommentarer
Postat av: -DES-

Grattis va kul!

2011-07-10 @ 10:01:03
URL: http://dodstrakigt.blogspot.com
Postat av: kicki

Klart att samlingen ska bli större :) Har nu redan börja se ut mera platser i lägenheten som jag kan lägga dom på :)



Vad gillar du för slags filmer? skräck kanske? ;D

2011-07-10 @ 10:44:52
URL: http://loeria.devote.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0