Det går bra nu

Pengar rullar in som det ska...

Det var en händelserik dag igår. Blev bland annat tillfrågad ifall jag ville bli tillsvidareanställd på Volvo och det får man ju inte tacka nej till. Tryggheten som ett fast jobb ger är obeskrivlig.

Så ja, då blir det ta mig tusan en minirenovering här hemma i höst! D.v.s. måla kök, tapetsera hall och sen riva ut den äckliga mattan på balkongen (vem fan lägger en matta där från första början?!) och lägga dit sådana trä-trallar istället.
Nytt golv i hall/vardagsrum innan våren hoppas jag på också!

Som ni kanske märker på blir det inte så mycket bloggande nu. Slänger upp någon bild och något Youtube-klipp emellanåt, men jag hinner och orkar faktiskt inte mer just nu. Det syns som tusan att ni inte tycker att det är så kul att titta in här längre, för besöksantalet är nere på hälften mot vad det brukar vara. Men ja, sommaren är helt enkelt ingen tid på året man vill spendera framför datorskärmen :)

Kommentarer
Postat av: -DES-

Semester och sommarlov då minskar besöken till bloggarna brutalt.



Vad roligt att de frågat dig om du vill bli fast anställd! det är ju en sån trygghet, då kan man börja planera för framtiden och inte bara fram till nästa helg. tjänar ni bra på Volvo?

2011-06-17 @ 09:26:35
URL: http://dodstrakigt.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0