Igor (2008)

Igor berättar om en begåvad vetenskapsman som föds med en knöl på ryggen och tvingas tjäna en grym vetenskapsman vid namn Dr. Glickenstein.


 

Det är den andra gången jag ser den här filmen nu. Kände första gången jag såg den att den var bra, men att den saknade det där lilla extra. Måste säga att jag tyckte likadant även den här gången...

 

Karaktärerna är otroligt söta, monster á la Frankenstein är sällan fel och filmen är snyggt gjord. Själva storyn är helt ok, men fortfarande känns det som att den saknar något och jag kan inte sätta fingret på det. Väldigt tråkigt är det, men glöm inte: Det är fortfarande en bra film!

 

Betyg: 7/10


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0