Bloggsvar - Körsbärsparfym

Jag är lat och orkar inte svara på mail. Tar det här så blir det enkelt och bra och så slipper jag få samma fråga igen ;)




Svar: Den jag har och som jag älskar var en tillfällig körsbärsparfym från Yves Rocher. Ångrar starkt att jag inte köpte på mig ett helt lager medan de hade den.
Cherry Lady luktade förskräckligt illa! Ungefär som rutten kärringparfym :S Vet inte ifall den var gammal eller dålig eller så, men den ska i alla fall slängas.


 

Dessa produkter gick att köpa i somras och som tur är fick jag mig ett exemplar utav alla tre sorterna.



Om någon där ute har tips på andra parfymer som luktar körsbär så får ni mer än gärna slänga iväg en rad! :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0