Fighting to get back whole

Ett skitslut på en skitdag och en riktig jävla skitvecka!!! Ska dra täcket över huvudet och sova, sova, sova...

Helgens planer är avbokade och förutom det nödvändiga ontet så ska jag bara slöa, kolla på film och färga håret. Tråkigt, men kommer gå in i väggen om jag inte tar det lugnt. Har varit konstant uppstressad, illamående, trött, hängig och haft ont i hela kroppen en längre tid nu och jag känner att jag inte orkar länge till. Har verkligen kämpat, varit positiv och inte låtit de dumma tankarna ta över, men när kroppen är trött orkar inte hjärnan med.

Nej, lite glass och film innan jag somnar kanske. Ja, det kör vi på. Att tröstäta is the shit (not)!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0