Home Alone

Jag är hemma från jobbet idag. Har sovit nästan hela dagen och då kanske ni undrar varför det kommit blogginlägg? Tidsinställda inlägg är då svaret på det. Skriver nästan alla inlägg på kvällarna/nätterna.

När klockan ringde vid 12.30 och jag skulle ringa min teamledare för att sjukanmäla mig så var jag med om något riktigt obehagligt. Ibland när jag ligger på mage så domnar mina armar bort, det händer ofta, men den här gången sov jag på rygg och när jag vaknade kunde jag inte röra mig alls! Larmet ringde, men jag kunde inte stänga av det. Jag var som paralyserad och det tog flera minuter innan jag kunde röra mina fingrar. Tror det tog en kvart (!) innan jag kunde röra mig så pass mycket så jag kunde stänga av larmet. Hur läskigt är inte det då? o.O
Nu kan jag röra mig, men kroppen känns så tung och jag är helt orklös. Det känns som att någon mörbultat mina muskler och bytt ut mitt blod mot bly...

Hur som helst. Ska vakta Karins kissar idag och imorgon, så när jag har hennes nyckel och allt (hon bor på samma gata, två hus bort) passade jag på att gå dit och låna lite film. Har sett nästan alla filmer jag har och mitt Internet är så värdelöst så att ladda ner är inte ens att tänka på. Dock har jag beställt nytt från Com Hem, så inom kort har jag 100/10 Mbit/s. Sweet! :)




Kommentarer
Postat av: Placebohoe

Vad kul :)



Älskar bilder på filmer :P

2011-05-17 @ 00:07:53
URL: http://placebohoe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0