Hår, hår, hår

Igår fixade jag (med Maulins hjälp) som sagt en massa med mitt hår. Klippt, blekt, tonat och grejat. Det är dock inte helt klart ännu, så ni får vänta med att se slutresultatet tills nästa helg ;)

Känner äntligen att jag börjar få lite ordning på mitt hår. Jag har hittat bra och billigt schampo och balsam (Syoss), torrschampo för nödfall (Got2b Rockin' it) och världens bästa produkt som verkligen får håret att kännas som silke (Biosilk).

 

Har dock några produkter till som ska införskaffas nästa löning: Mania Hair Bye Bye Split End Silkifying Fluid, Mania Hair Diamond Finishing Shine och Mania Hair Dreamfix Extra Hold Hair Spray. Någon bra inpackning också, sen är jag nöjd ;)

 

 

 


Kommentarer
Postat av: -DES-

I can´t wait!

2011-05-09 @ 16:22:59
URL: http://dodstrakigt.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0