Valborg 2011

Gårdagen spenderades utomhus med grillning och alkohol i kylan. Petralainen och Terran stod för sällskapet och även en dryg Gustav dök upp mot slutet.


 

Rostbiff, potatissallad, pinnbröd och Babybelost. Grillade körsbärstomater mumsade jag på också, men de fick inte vara med på bild.

 




Maten jag tagit med behövde inte grillas, så jag åt och slappade medan brudarna fixade sin mat (och det gudomliga pinnbrödet!).




Jag tuggade Hubba Bubba och fick en tjusig tatuering på köpet ;)




Majbrasan i Slottskogen.
Vi ringde räddningtjänsten då några puckon tänt eld på en hög med sopor. Lite komiskt var det att höra Petra säga: "Det brinner i Slottskogen... Alltså, inte Majbrasan".




Det var kallt, men vi var glada ändå :)




Egobild på en trött tjej med en hemsk utväxt. Måste fixa håret FFS!




Vi sökte oss till värmen inne på RB. Jag tvingade Petralainen att posera fint till musiken som spelades. Fick grabbarna bakom att göra likadant ;)
Gutav dök sedan upp lagom när jag ville hem, men jag fick snällt vänta medan han drack sina två öl, sedan blev det Chili cheese på BK och sedan hemgång. Gött att vara med Gus ute, så får man sällskap på vagnen hem :)

Kommentarer
Postat av: Petra

haha fan vad schyssta bilder. tänkte precis på den där sista att dom gör ju det fanimej i bakgrunden med. Men det hade du ju skrivit.



Tack för en übermysig valborg. Trots att vi inte blev snorfulla :D

2011-05-02 @ 08:54:58
URL: http://inpain.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0