Den sista måltiden

...för ett tag i alla fall. Jag ska börja med Cambridgekuren imorgon. Jag har gjort det innan och lyckats och även om jag inte ville göra det igen egentligen, så är det den bästa "utvägen" just nu. Alla kilon jag lade på mig när jag knaprade antidepp måste bort och jag behöver se resultat ganska fort, annars tappar jag motivationen.
Mår dåligt över hur jag ser ut idag och måste göra en radikal förändring. Jag ska dock inte bli någon benget om ni tror det. Lagom är bäst och jag gillar att ha kurvor. Nu är det dock lite för kurvigt, haha.

Jag har funderat på detta lääänge och idag kändes det så rätt! Känner mig peppad som fan och jag har underbara människor i mitt liv som kommer att stötta mig.
Har en massa soppor/shakes kvar hemma, så ska börja på egen hand imorgon. Har vänt på dygnet något fruktansvärt, så ifall att jag inte hinner in till Cambridges lokal imorgon innan jobbet så hindrar det mig inte.

Nu ska jag dock fortsätta med att äta (en fruktansvärt sen) måltid bestående av ägg och bacon. Ett glas körsbärssaft till det och sen börjar allvaret.
Ska inte göra om det här till någon tråkig viktblogg, men ett och annat inlägg kommer det allt bli.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0