Our Time is Running out

Igår innan jobbet var jag hos Seb på Reb Ta2 och gjorde klart min tatuering på armen.
Jag fick även en ny bekantskap på insidan.


 

"Like sands through the hourglass, so are the days of our lives"

 

Min tribute till världens bästa serie - Days of Our Lives (Våra Bästa År). Or not!

 

Så här blev slutresultatet på min andra:

 

 

Lite knasigt ser det allt ut nu, men om 2 månader ska jag dit igen och nåla fast något (vet ej vad ännu) på baksidan av armen och sen ska vi "binda ihop" allting.

 

 

I bakgrunden kan ni även se en del av min filmsamling och min tjocka kisse :P


Kommentarer
Postat av: JameZ

Wow vad snygg du är. Very cool blog tell me what your fave horror films are

2011-10-08 @ 16:09:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0