Snabbrecensioner

Ännu en gång har jag slarvat med recensioner, så det får bli dessa kortversioner igen.
Smidigt och bra ;)



Bridesmaides (2011)
Varför såg jag ens denna? VARFÖR?!

Betyg: 1/10



Gran Torino
(2008)
Jäkligt bra med en stenhård Clintan i huvudrollen.

Betyg: 8/10





Pleasantville (1998)
Inte världens bästa handling, men snyggt foto.

Betyg: 7/10



I Love You Philip Morris (2009)
Inte så rolig som jag hade förväntat mig, men så är det ändå en dramakomedi också.
Jim Carrey och Ewan McGregor spelade gay väldigt trovärdigt.

Betyg: 6/10



Just Go with It (2011)
Faktiskt bättre än vad jag hade väntat mig.

Betyg: 6/10



Due Date (2010)
Irriterrade mig något fruktansvärt på Zach Galifianakis karaktär, men det är väl det som är meningen...

Betyg: 6/10





Fido (2006)
Sett den ungefär 10 gånger nu och den är fortfarande lika underbar!

Betyg: 9/10



It's Complicated (2009)
"Vuxenfilm", men den var rätt rolig måste jag erkänna.

Betyg: 7/10



Martyrs (2008)
Fastnade verkligen för den direkt, råa och blodiga scener, men mot slutet tappade jag lite intresset för den. Om det beror på vändningen i filmen eller att klockan närmade sig 5 på morgonen är dock en helt annan sak.

Betyg: 7/10



North Face (2008)
Nazister, bergsklättrare, kärlek... Inget dåligt med det, men jag föredrar kombinationen nazister, zombies och bloood.

Betyg: 6/10





Bubba Ho-Tep (2002)
Bruce Campbell som Elvis och en svart John F. Kennedy på jakt efter en gammal mumie som äter själar. B-film när det är som bäst!

Betyg: 8/10



Hoodwinked Too! Hood Vs. Evil (2011)
Lika skruvad humor som i ettan, dock inte riktigt lika bra.

Betyg: 7/10



Rio (2011)
En sådan där "må bra-film". Jag vet inte varför, men jag gillar den verkligen!

Betyg: 8/10



Quarantine (2008)
Remaken på Rec och riktigt usel är den också.

Betyg: 3/10



The Hangover Part II (2011)
Inte lika rolig som ettan och det känns som att de upprepar sig lite. Klart sevärd dock!

Betyg: 7/10





Wicked Little Things (2006)
När den andra titeln är "Zombies" så förväntar man sig ju en zombiefilm. Detta var dock döda barn som hackade sönder folk och sedan åt upp dem. Blev änna lite besviken.

Betyg: 5/10



Det har mest varit serier, komedier och tecknat det senaste. Mer skräck är dock på g ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0