All work, no play

Vissa stunder mår jag verkligen dåligt över allt jag inte hinner med. På vardagarna är det jobb och på helgerna mys. Inget fel med det iofs, men känner att jag behöver "egentid". Vill fixa ordning här hemma och så behöver jag vara lite kreativ. Har bakat en hel del på sistone, men det har inte varit några stora projekt direkt. Man kanske kan tycka att det är kreativt att bygga bilar, men nje, jag vill skapa något helt själv efter egen design och helt från grunden. Baka, tillverka smycken, göra hårblommor...


 

Ska gå till chefen imorgon och fråga om det går att få in några lediga dagar framöver. I need it!


Kommentarer
Postat av: # the CLOWNCUNT

Har Du gjort smyckena längst upp?

Sälj dem - Till mig!

2011-09-05 @ 20:10:27
URL: http://larvamasturbation.blogg.se/
Postat av: Monrou

SV: eller hur är lakanen fina! Svårt att hitta ett par lite finare..



För övrigt älskar jag dina smycken! Jag älskar både att pyssla med smycken & baka :)

2011-09-05 @ 21:53:48
URL: http://monrous.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0