Baka, baka liten kaka...

Jag åkte hem från jobbet i onsdags med feber och värk i hela kroppen. Sov i hela 14 timmar, men febern och värken gav inte med sig helt, så stannade hemma resten utav veckan. Idag blev jag dock så jäkla rastlös så jag började baka, och när jag väl hade börjat kunde jag inte sluta. Hela tre sorters kakor och fyra sorters cupcakes blev det.

Någon som är sötsugen? ;)


 

- Peanutbutter Cookies

- Whoopies

- Körsbärscupcakes

- Oreocupcakes (Cookies & Cream)

- Vaniljcupcakes med marshmallowfrosting (överbliven från Whoopiesarna)

- Chokladcupcakes med chokladganach

- Cake Pops (Ej med på bild!)


När jag smakat på allt kommer jag nog slänga upp recept på det som blev gott :)

Kommentarer
Postat av: # the CLOWNCUNT

Får jag tipsa om tessans.se? Hon är ju en riktig baknörd och framförallt en sucker på cupcakes.

2011-09-10 @ 16:38:02
Postat av: Sandra

Herregud, gift dig med mig kvinna! :D Haha

2011-09-22 @ 11:05:25
URL: http://horrorhottie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0