“The fault, dear Brutus, lies not in our stars, but in ourselves if we are underlings.”

Det är fan tragiskt hur vissa människor beter sig. Särskilt människor man en gång kallade för vänner. Speciellt när man inte ens vet vad tusan man gjort för att de ska bete sig som svin mot en.
Hur de väljer att endast höra en tiondel av vad man säger. Hur de försöker utmåla andra som "the bad guy" utan att ens tänka tanken att det kanske är de själva som betett sig illa. Men neeej, det går ju inte, de som är så jäkla bra och duktiga, de har ju aldrig gjort något fel. De bara ger och ger och andra är så elaka som bara tar utan att ge något tillbaks. Eller?

Jag måste erkänna att jag ett tag mådde dåligt över hur vissa helt plötsligt vänt mig ryggen och sagt elaka saker till mig utan en anledning. Det gör jag däremot inte längre, nu är jag bara glad över att slippa dessa patetiska människor. Jag behöver inte "vänner" i mitt liv, då är jag hellre helt ensam. Man kan dock hoppas att dessa människor en vacker dag växer upp och slutar låtsas. Tragiskt vore bara förnamnet annars :)

Livet är på topp annars! Jobbar massor, därav den dåliga uppdateringen, men jag trivs ändå kanonbra med grabbarna på jobbet. Privat är det prima också. Imorgon ska jag träffa mami och på kvällen får jag finbesök från Jönköping ^^
Har även en hel del skojiga saker att se fram emot i höst/vinter. I love my life! :D

Kommentarer
Postat av: Fie

Håller med dig fullständigt! Antagligen är dom väl extremt osäkra på sig själva. Men visst ska jag erkänna att jag själv tycker det är svårt att bara skaka av sig det. Trots att all logik säger att man ska det.

2011-09-03 @ 07:11:20
URL: http://fie.blogg.se/
Postat av: Malin

Du är aldrig ensam! <3

2011-09-03 @ 10:14:18
URL: http://craazy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0