Skärtorsdag

Som traditionen tvingar oss till har jag suttit hemma och skurit mig själv hela dagen...

Skämt åsido, det har varit en jäkla bra med jobbig dag. Började med att handla och hämta paket. Paketet, som bland annat innehöll en stooor pedistal, vägde 300 ton och var långt så jag var tvungen att hålla uppe armen som bar det till tuttarna - i ett rackarns plastsnöre dessutom! Det tar mig vanligtvis 6-8 minuter att gå från affären och hem, men med paketet från Helvetet tog det 45 minuter!!! WTF liksom!? O.o

När jag väl kom hem dog jag i soffan i flera timmar innan jag packade upp och monterade skiten jag burit hem. Fixade i ordning ett påskägg åt min systerson (för att jag är världens bästa monster-moster), drack frukost och dammsög med ny påse och doftkulor. Ah, sann lycka! ;)



Monterad och klar, nu måste jag bara hitta mig en snygg kruka till växten jag inte lyckats döda.


Överfyllt påskägg! *snäll när jag vill*


Ah, kärlek! Nu har jag så jag klarar mig ett tag i alla fall ;)

Imorgon ska jag till syster och äta påskmiddag. Vill egentligen inte äta något (för det är ju dumt), men har lovat detta sedan länge och det känns sugigt att betala pengar för något man inte ens kommer röra vid, så ett ägg och lite skinka ska jag nog fuska med :)

Sen blir det storstädning fram tills söndag då jag ska åka och titta på Agalloch!

Kommentarer
Postat av: Natchas

Sv: Ja, dem sista brukar väl vara lite svårare att bli av med. Jag har väl minskat nästan ett kilo. Hade ingen våg den första veckan utan mätta mig bara. Men på en vecka hade jag minskat iaf 4cm runt midjan så det är ju ett steg i rätt riktning =)

2012-04-06 @ 01:12:20
URL: http://natchas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0