Prag - Frankfurt - London - Göteborg

Nu är jag hemma igen och om några timmar bär det av till jobbet (*%#!!&¤?). Igår gick vi upp runt 8 och lämnade Brutal Assault för denna gång. Fick ta tåget till Prag och sen fick vi flyga till Frankfurt och sen London innan vi äntligen kom till Göteborg. Nästan 14 timmar gick det och även fast jag sovit rätt bra i natt så är jag heeelt död.
 
Idag börjar jag min detox, så här ska drickas shakes, knapras piller och hållas på med "konstiga New Age-prylar" ;) Tro mig, jag behöver det. Min stackars kropp har blivit brutalt misshandlad...
 
Mensåatteh... Dessa fyra dagar har varit helt underbara! Alla härliga människor, ölen, stämningen, banden. Absolut bäst var nog (i bandväg alltså) Alcest, Anaal Nathrakh, Amon Amarth, Arkona, At the Gates, Be'lakor, Sólstafir, Immortal, Textures, Nile...
Bilder kommer upp så fort jag fått köpt en ny sladd till iFånen, slängde min där nere för att den glappade.
 
Aja, off to work. Jag lever i alla fall, just so you know.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0