Instagram

Ok, det händer inte mycket här nu för tiden. Det största problemet är att jag sällan sitter vid datorn, det är mest AjFån och PS3 som gäller och min blogg.se-app vägrar fungera för mig trots uppdateringar och ominstallation.
 
Har dock fastnat rejält för Instagram och nyligen fixade de även profiler som man kan komma åt från datorn. Sååå... Ni som inte vill skaffa Instagram endast för att följa någon/några kan då kolla in bilderna i webbläsaren istället! Ni hittar mig på www.instagram.com/nocturnia
 

Kommentarer
Postat av: fie.blogg.se

Åhh.. läser du Isfolket? Jag vet inte hur många ggr jag läst igenom serien. Kanske måste ta en till vända. Så otroligt bra!

Svar: Började läsa nr. 8 igen, för att det är min favorit (har nog läst den hundra gånger), kände sen att jag ville läsa alla igen, men har inte riktigt tiden för det, så har alla som ljudbok nu. Så kan jag lyssna på jobbet och när jag åker buss mm ^^
Nocturnia Mayhem

2012-12-13 @ 15:34:19
URL: http://fie.blogg.se/
Postat av: -DES-

Skaffade mig ett konto på Instagram idag (dennisrmg), givetvis så följer jag dej. Passar på att önska dej en god jul och ett gott nytt år!

Svar: Tack detsamma! :)
Nocturnia Mayhem

2012-12-23 @ 18:54:43
URL: http://dodstrakigt.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0