Free Ur Mind


 

För något halvår sedan nämnde jag att jag hade hittat det perfekta hårsprayet - Mania Hair Dreamfix Extra Hold Hair Spray. Efter ett tag upptäckte jag dock ett stort minus. Nämligen att smuts/damm m.m. fastnade i det och sedan satte sig fast i små klumpar i håret. Det må lukta godis, men att ha smutsklumpar i min då blonda lugg var inget vidare :P

 

Hittade för någon månad sedan ett nytt spray - TIGI Love Peace & the Planet: Free Ur Mind Cherry Almond Firm Hold Hairspray. Miljövänligt, bra hållbarhet och med doft av körsbär.

Inga klumpar och doften är to die for! Kostar ca. 200:- fast det är det värt.

 


Kommentarer
Postat av: hanne

Vart köper man den där sprayen?:)



&vad tycker du om min nya design? rörigt/snyggt/fult/jobbigt osv, vad tycker du?:)

2012-02-21 @ 17:44:26
URL: http://hannelicious.webblogg.se/
Postat av: Betty Bones

the Body shop eller?



svar: Men åh vad gulligt!

2012-02-23 @ 16:41:28
URL: http://bettybones.blogg.se/
Postat av: Karolina

Tja! Vill tipsa om att Lush har en underbar badbit (en solid badolja) som luktar körsbär. 69kr för en bit som är tänkt att brytas i 3 delar (och räcker alltså till hela 3 bad). Luktar galet gott!

2012-03-03 @ 03:14:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0