Piercingplaner

I veckan ska jag förbi Barbarella och boka tid för Maulin och mig. Det blir efter löning och jag ska göra hela 2-3 stycken! Liksom, lika bra att köra allt på en gång ;)

De som jag ska göra är öronkant och bröstvårta. Har velat ha det superlänge, så det är inga konstigheter med det.





Sen är jag sjukt sugen på att göra en smiley också. Har dock inte bestämt mig helt ännu. Jag ska tänka lite på saken och så ser vi hur det blir ^^


 

Sen, när jag är klar med Cambridge och har nått min målvikt, ska jag pierca naveln. Fast det kommer inte bli förrän tidigast i mars/april :)


Kommentarer
Postat av: JameZ

Hoppas att du post pics. :)

2012-01-16 @ 16:25:47
Postat av: -DES-

ja du måste ju visa hur det blev :)

2012-01-17 @ 16:43:20
URL: http://dodstrakigt.blogspot.com
Postat av: LinneaLoveless

Åh smiley är najs! :3

2012-01-23 @ 17:20:04
URL: http://linnealoveless.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0