Viktångest

Usch, jag har verkligen fått viktångest det senaste. Jag vet att jag gått upp några kilon sedan jag slutade med Cambridge, men jag får för mig att jag gått upp allt. 20 kilo bara sådär! Vet att det inte är så och mätte mig nyss och såg att det på vissa ställen inte hade ändrats något alls medan några skilde någon centimeter eller två.

Först var det ebb i kassan (därför jag bröt helt), sen fick jag ny medicin som har viktökning som biverkning, sen nedstämdhet och nu har jag legat knockad av feber i soffan en hel vecka. Glass har jag ätit också.
Jag vet, bortförklaringar, bortförklaringar :P Men nej, försöker mer intala mig själv att det inte är så illa som jag fått för mig och att jag måste ta mig i kragen och bli lite gladare och positivare. Jag har inte fallit in i gamla mönster, jag ska fixa det här!

Nästa måndag börjar jag med Cambridge igen i alla fall, ren kur. Jag sa ju innan att jag skulle köra ett race igen innan sommaren och ja, det är dags nu känner jag. Vill (SKA) gå ner 20 kilo till! Bävar dock inför att väga mig...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0