ENGEL releaseparty "Blood of Saints" 18/5 -12

Ja, jag lever... Eller, jag tror det åtminstone. Det blev en hård kväll i fredags och jag var fortfarande full när jag vaknade i lördags :P

Maulin och Tessie kom förbi på förfest där det dracks Apple Sourz-drinkar, Hot Shots och polsk hasselnötsvodka med mjölk. Min fina duk fick bada i kaffe :( Note to self: Ny och fin duk + Hot Shots = Bad Idea!

Lagom salongsberusade tog vi oss till Sticky där vi mötte en jäkla massa härligt folk som vi lärde känna på musikvideoinspelningen. Riiiktigt skoj att träffa alla igen måste jag säga :D

Lite bilder bjuder jag på! De snygga bandbilderna är tagna av superduktiga Cherry Jane Sander.






Tror denna bilden togs precis efter att jag skrikit "Visa pattarna!" och Mangan snällt gjort det.
Sen tyckte han dock att det var min tur :P









Verkligen en lyckad kväll! Det tog på krafterna, men ojojoj, vad roligt vi hade! :D

Kvällens mysterium: När jag moshade på en störig kille så tappade jag min Behemoth-dogtag. Kedjan var hel och när jag efter ivrigt letande hittade dogtagen så var även den hel. Hur tusan kunde jag då tappa den? o.O

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0