Monsters

Måste ha denna box, något annat kommer inte på fråga. Kärlek!
 

Kommentarer
Postat av: Betty Bones

OHLALAAA :D Kolla ebay! Det lär ju finnas där?

Förresten, vill du inte vara med i min utlottning? :D Vi har väl liksom.. En relativt liknande smak kan jag tycka, men du kanske inte är någon smyckes-person iofs? :)

Svar: Finns snart på svenska nätbutiker också. 500:- ^^
Oj, jaa du... Är rätt dålig på att använda det jag redan har, sen gör jag ju egna (som jag typ aldrig orkar fota och visa upp på bloggen, haha :P).
Nocturnia Mayhem

2012-09-27 @ 17:07:35
URL: http://bettybones.blogg.se/
Postat av: Betty Bones

Svar: Jaa men dåså!

Haha på det viset, i ärlighetens namn är jag också dålig på sånt där. Har ett halsband som jag sover med och allt. Haha, det har jag i evigheter. Sen byter jag. Typ en gång om året? HAHA

Svar: Ja, sen får jag inte ha smycken på jobbet heller, så det blir typ bara när jag går ut :P
Nocturnia Mayhem

2012-09-28 @ 21:41:52
URL: http://bettybones.blogg.se/
Postat av: Nathalie

Har boxen! Den är helt underbar =)

Svar: Åh, jag vill också ha! ^^
Nocturnia Mayhem

2012-10-28 @ 21:00:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0