Update

Hm, ja, här händer det inte mycket. Har haft en sjukt krävande vecka. Ny arbetsplats, nya arbetskamrater, nya namn att lära sig, nya monteringar... Jobba, äta, sova. Det kan nog sammanfatta min vecka rätt bra.
 
Måste dock säga att det känns bra. Känner mig någorlunda "hemma" med det nya gänget och jobbet lärde jag mig snabbt. Går under namnet "hon som är så jäkla duktig", haha ^^
Gött att ha en normal dygnsrytm dessutom. Ska bli skönt sen när man kan jobbet utan att svettas, så man slipper vara görtrött och kan hitta på saker på kvällarna. Går man upp 4.30 varje dag är det lätt att man somnar så fort man sätter sig ner. Det gäller att hålla gång :P
 
Nu i helgen har jag inte gjort annat än att ladda batterierna. Myst med grisarna, målat, kollat på en jäkla massa film, mediterat för första gången (wow!) och fixat lite med mitt altare. Ja, jag har ett altare och nej, jag är inte satanist eller något sådant. Korkade kommentarer undanbedes.
 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0