I CAN, I WILL

Har äntligen kommit igång igen efter semestern och kör nu stenhårt. Eller, träningmässigt så kör jag ändå jäkligt lugnt, jobb, vardagsträning och promenader mest, men ändå. Kosten är a och o och mitt mål är att under en dag få i mig mellan 1600 och 1800 kalorier. Lyckades riktigt bra med det den här veckan, förutom i fredags när jag somnade på soffan och på så sätt fick i mig för lite, men så kan det gå :P
 
 
Kör, som alltid, mätning på söndagar (ingen vägning denna gång) och jag blev rätt paff när jag såg att jag på bara en vecka minskat 4 centimeter på flera ställen. Woho! :D
 
Byst: 0
Under byst: -3
Midja: -2
Mage: -4
Höfter: -4
Lår: -1,5
Vad: -0,5
Arm: 0
Pekfinger: 0
Hals: 0
 
Har mått så bra under veckan och efter att ha sett dessa resultat känner jag mig ännu gladare.
 
Ska laga käk för veckan nu och sedan blir det en dokumentär om viktnedgång och träning. Bra söndag ^^

Kommentarer
Postat av: dystopia

Heja heja! Att ta det lugnt med träning är bra, för att sen öka lite i taget :) så ska jag med göra, öven om det ibland spritter i kroppen efter att träna och göra allt på en gång... Kroppen lär ju få sig en chock så jag trillar av pinn :P räcker just nu med att ta lite snabbare promenader och tänka mer på vad och hur man äter.

Svar: Precis! Jag blev ju sjuk en massa innan semestern för att jag tränade för mycket och för hårt och kunde sedan inte träna på ibland flera veckor. Slow and steady wins the race ^^
Nocturnia Mayhem

2013-08-25 @ 20:08:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0