Höstlördag

Nu är det ÄNTLIGEN höst och min lördag har startat helt perfekt.
 
Tog en mysig skogspromenad med Karin och åt sedan en mumsig frukost med ekologiskt te, passionsfrukt och egengjort fröknäcke medan jag läste senaste numret av Buffé. Testade även lite nya (ekologiska) produkter efter en lång varm dusch som nog kommer skrivas upp på önskelistan ^^
 
 
Nu ska jag strax diska och städa lite smått, sedan blir det mys och mums för hela slanten. Har varit småsugen på saker hela veckan, så idag ska jag ta mig en "ätardag". D.v.s. att jag idag äter exakt vad jag känner för. Så till middag blir det lax med bakpotatis och romröra och till efterrätt blir det B&J och saltlakrits. Säkert blir det en massa te till detta också.

Kvällens underhållning blir film, bokläsning och tv-spel. Hösten är faktiskt ganska så jäkla bra ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0