Game On

 
Jag är inne i en tv-spelsperiod för tillfället. Spelade nyligen igenom Dante's Inferno och God of War: Ascension. Grymt bra spel, även om jag höll på att bli helt galen mot slutet av det sistnämnda. En av de värsta fighterna jag varit med om, men jag klarade eländet! :D
 
Just nu är det The Last of Us som spelas. Verkar vara riktigt bra, även om det är ett spel som belyser mina svagheter. Att smyga och skjuta med pistol är något av det jag är allra sämst på, men då är det väl på tiden att jag övar! ^^
 
Den stora frågan nu är dock: PS4 eller Wii U?

 

Kommentarer
Postat av: Christofer

PS4. Inte så många spel än så länge men hösten ser grymt stark ut med spel som nya Dragon Age och Destiny t.ex.

Svar: Alltså, jag kommer köpa båda, så frågan var väl mer vilken jag ska köpa först ^^Destiny verkar inte riktigt vara min grej. Ser mycket mer fram emot The Witcher 3 :D
Nocturnia Mayhem

2014-09-07 @ 12:02:16
URL: http://ffavs.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0