Lush ❤

Jag är för tillfället helt betuttad i Lush och deras produkter. Jag och min syster shoppade loss på rean förra veckan och tur (eller, mjeh...) är väl att jag inte har något badkar, för då hade jag nog varit pank nu.
 
Fick dock låna min systers badkar när jag var på besök så badbomben Lord of Misrule fick följa med hem ändå. En grön bomb som gör vattnet blodrött och väldoftande. Erzsébet Báthory style! Fast, hennes bad var nog inte så väldoftande ;)
 
Bäst är dock Snow Fairy (duschcreme), men jag är nog lite småkär i allt "Lushigt". Ska införskaffa schampo och balsam vid mitt nästa besök.
Dessutom: 100% Vegetariskt 57% Nakna produkter 100% Ej djurtestat 80% Veganskt
 
 
 

Kommentarer
Postat av: a

Om du inte fått uppleva deras ansiktskrämer än så har du något att se framemot. Min personliga favorit är tveklöst Cosmetic Lad, lite lättare, så jävla skön att smeta på & perfekt under smink. LUSH RULEZ! :D

Svar: Tack för tipset! :)
Nocturnia Mayhem

2014-02-17 @ 08:49:57
URL: http://andreadolores.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0